Pojedynki

Pojedynki mogą się odbywać jedynie między wojownikami różnych klanów. Ma to miejsce zazwyczaj w przypadku wkroczenia wrogiego patrolu na tereny stada. Jeśli patrolują 3 koty, to te 3 koty odbywają walkę. Jeśli z jednego z klanów jest więcej wojowników, wówczas by zachować równość liczba biorących udział zostaje wyrównana (jeśli z jednego klanu jest 1 kot na patrolu, a w drugim 3, wówczas z drugiego stada pojedynkuje się tylko jeden, najsilniejszy).

Wygrywają koty, które mają większą łączną ilość punktów w pięciu kategoriach za równo fizycznych, jak i psychicznych. Jest to losowane przez administratora w razie zgłoszenia chęci napisania o pojedynku. O wyniku decyduje aktualny stan punktów.

Przykład:
Wylosowane umiejętności: prędkość, wytrzymałość, siła, słuch, węch

W pojedynku bierze udział po dwóch wojowników z Klanu Deszczu i Klanu Grzmotu.
Klan Deszczu:
prędkość (40): kot I: 10, kot II: 30
wytrzymałość (20): kot I: 10, kot II: 10
siła (40): kot I: 30, kot I: 10
słuch (70): kot I: 20, kot II: 50
węch (30): kot I: 10, kot II: 20
Łącznie: 270 pkt.

Klan Grzmotu:
prędkość (70): kot I: 20, kot II: 50
wytrzymałość (40): kot I: 10, kot II: 30
siła (30): kot I: 10, kot I: 20
słuch (60): kot I: 50, kot II: 10
węch (80): kot I: 30, kot II: 50
Łącznie: 280 pkt.

Pojedynek wygrywa Klan Grzmotu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz