Stanowiska

Każdy dorosły kot dostaję stanowisko wojownika. Jeżeli chce może iść dalej ścieżką wojownika lub wybrać inną. Wyjątkiem są medycy. Oni zamiast walczyć będą leczyli ranne/chore koty.

•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•

Legenda
zielone - wolne
czerwone - zajęte
niebieskie - specjalne
różowe - trzeba spełnić warunki

•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•

Klan Deszczu
Przywódca (1): Kosowe Oko
Zastępca Przywódcy (1): -
Medyk (1): -
Uczeń medyka (1): -
Wojownik (30): Uschnięta Jabłoń, Ostrokrzewiowe Futro
Uczeń (20): Czarna Wrona
Karmicielka (10): -
Kocięta (20):
Starszyzna (10):

•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-• 

Klan Mgły
Przywódca (1): Biały Liść
Zastępca Przywódcy (1): -
Medyk (1): -
Uczeń medyka (1): -
Wojownik (30): -
Uczeń (20): -
Karmicielka (10): -
Kocięta (20):
Starszyzna (10):

•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-• 

Klan Śniegu
Przywódca (1): -
Zastępca Przywódcy (1): -
Medyk (1): -
Uczeń medyka (1): -
Wojownik (30): Księżycowy Cień
Uczeń (20): -
Karmicielka (10): -
Kocięta (20):
Starszyzna (10):

•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•

Klan Gromu
Przywódca (1): -
Zastępca Przywódcy (1): -
Medyk (1): -
Uczeń medyka (1): -
Wojownik (30): -
Uczeń (20): -
Karmicielka (10): -
Kocięta (20):
Starszyzna (10):


Wyjaśnienia

Przywódca - dowodzi klanem, wybiera zastępcę po śmierci jego poprzednika, mianuje kociaki na uczniów, uczniów na wojowników, nadaje drugie człony imion zależnie od awansu na określone stanowisko, wybiera koty idące na Zebranie, nie może mieć potomstwa ani partnera (wyjątek, Kocury)

Zastępca - pomaga przywódcy w podejmowaniu decyzji dotyczących klanu, wysyła koty na patrole, zarządza wojownikami w sprawach klanowych (polowania i tego typu rzeczy), w razie śmierci przywódcy zajmuje jego stanowisko, by nim być kot musi wytrenować jednego ucznia

Medyk - leczy ranne i chore koty, uczy ucznia medyka na to stanowisko, nie może mieć potomstwa ani partnera

Uczeń medyka - uczy się rzeczy potrzebnych do bycia medykiem, pomaga mu, po śmierci swojego mistrza przejmuje jego stanowisko

Wojownik - walczy w obronie klanu, poluje, pomaga starszym i karmicielkom, uczy uczniów w zdobywaniu doświadczenia potrzebnego do zostania wojownikiem. Wojownik, który po awansie lub śmierci zastępcy zostanie wybrany na jego pozycję przejmuje to stanowisko

Uczeń - trenuje by zostać wojownikiem, razem z swoim mentorem (wybranym przez przywódcę wojownikiem) poluje, patroluje tereny, pomaga starszym, medykowi i karmicielkom

Karmicielki - kotki oczekujące potomstwa lub je posiadające. Opiekują się nimi, karmią, czyszczą do 6 miesiąca życia. Jest opcja że kotka po wychowaniu swojego potomstwa może pomagać innym karmicielkom w opiece, w normalnym przypadku wracają do wojowników

Kocięta - koty od urodzenia do 6 miesiąca życia, nie mogą opuszczać obozu, dopóki nie zostaną uczniami

Starszyzna - starsze koty lub okaleczone tak mocno, że nie mogą spełniać funkcji wojowników. Dożywają kresu swoich dni będąc pod opieką uczniów i wojowników, często opowiadają młodszym legendy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz