Tereny

Klan Deszczu
Obóz
Opis: Jest to główny Obóz Klanu Deszczu. W centrum obozu znajduje się wielkie drzewo. Karmiące kotki mieszkają w norze umieszczonej pomiędzy korzeniami długo wiecznego dębu. Wojownicy natomiast śpią w środku owej rośliny. Wejściem jest dziupla umieszczona półtora metra nad poziomem rzeki Larot. Emeryci mieszkają pod jednym z głazów, obok norki uczniów. Przywódca mieszka w koronie Drzewa, w środku zagłębienia po gałęzi. Medyk mieszka w starym wielkim pniu, trochę dalej od obozu.

Rzeka Larot
Opis: Zaczyna się w mroźnych górach i przechodzi przez obóz Klanu Deszczu. Należy ona głównie do owego klanu, chociaż przez tereny innych klanów też płynie. Jest pełna jadalnych ryb. Utrzymuje Klan Deszczu.

Deszczowy Las
Opis: Jest pełny zwierzyny łownej. Obejmuje całe tereny Klanu Deszczu. Gęsty, ciemny oraz wilgotny, wytwarza wokół swego miana strach wrogich klanów. Łatwo się w nim zgubić, lecz koty z Klanu Deszczu znają go na pamięć. To, że ma w swojej nazwie "Deszcz" nie znaczy, że panuje tam ciągle ulewa.

Klan Mgły

Obóz
Opis: Ruiny starego domostwa dają schronienie nie tylko kotom z Klanu Mgły, ale także licznym szczurom i myszom. Po ścianach nie zostało nic oprócz kamiennych murków o maksymalnej wysokości wynoszącej metr. W jednym z rogów ruin jest umieszczona dziura prowadząca do legowisk uczniów, wojowników oraz emerytów. Łoże karmiących znajduje się za ruinami, w zagłębieniu pomiędzy ścianką a ziemią. Przywódca śpi w środku grubego muru, największego.


Mglisty Step
Opis: W poranki okryty gęstą mgłą potrafi zjeżyć futro. Pośród gęstych traw przepływa kawałek rzeki Larot. Wpływa ona do czarnego jeziora i wypływa w stronę południa. Są to tereny podmokłe.


Czarne Jezioro
Opis: Jest źródłem całej mgły pokrywającej tereny Klanu Mgły. Jak spojrzysz wgłąb owego jeziora, zobaczysz czerń. Pływa w nim pełno tłustych ryb, które są dobrym pożywieniem. W okresie wiosny woda z innych klanów się do niego zlewa, podtapiając klan.


Klan Śniegu
Obóz
Opis: Jest to wielka jaskinia. W niej znajduje się dużo krętych korytarzy. To właśnie z niej wypływa rzeka Larot. Łoże uczniów to norka wyryta w skale. Legowisko karmiących są ustawione na półce skalnej po drugiej stronie jaskini, w najsuchszym i najcieplejszym miejscu. Wojownicy śpią tuż nad sklepieniem, żeby się tam dostać muszą przeskakiwać pomiędzy półkami skalnymi. Przywódca ma swoje łoże w samym źródle rzeki Larot. W tej jaskini nie jest ciemno, wręcz przeciwnie. Promienie słoneczne dostają się przez małe dziury w sklepieniu, "wpadając" do wody rozświetlają jaskinie cudownym bladoniebieskim światłem.


Skalny przesmyk
Opis: Niedostępny dla ludzi jest ostoją dla kotów z Klanu Śniegu. Pełno w niej zwierzyny łownej. Nie trudno w niej o spotkanie z członkiem KŚ. Obstawiony często strażą nie daje przejść bez szwanku do Mroźnych Gór. Jedynymi wyjątkami są przyszli przywódcy innych klanów, oraz medycy.


Mroźne Góry
Opis: To właśnie tu dawni przodkowie, władcy i medycy, przychodzili by zdobywać wiedzę. Kot, wyznaczony na przywódcę, by zdobyć dziewięć żyć powinien zabrać się na samotną wędrówkę na najwyższy szczyt - Ogon Diabła. Podobno, jeżeli kot niewyznaczony na medyka czy wodza przyjdzie tutaj, zginie od straszliwego mrozu.

Klan Gromu

Obóz
Opis: Jest umieszczony na samym środku terenów Klanu Gromu. Skalne wzniesienie mieści w sobie niewielką jaskinię, która zagłębia się w dół i prowadzi do kilku innych, mniejszych. To właśnie tam zamieszkują karmicielki wraz ze swoimi kociakami, medyk oraz w największej (choć nadal niezbyt imponującej) z grot przywódca. W środku jest stosunkowo ciemno, ale nie sprawia to problemu kotom z Klanu Gromu. Wśród korzeni drzewa (jedynego liściastego na terenach Klanu, jak warto wspomnieć) można znaleźć starszyznę oraz uczniów. Wojownicy natomiast śpią nieopodal wzgórza, w wysokiej trawie.

Dzikie Wyżyny
Opis: Klan Gromu znajduje się na wyżynach, które obfitują w wszelakie ptactwo, chociaż można również odnaleźć tu gryzonie. Ciężko tutaj o spotkanie z Dwunożnymi, choć od czasu do czasu, można jakiegoś z nich napotkać. Niewielkie zagajniki, które zamieszkują mniejsze, leśne stworzenia rozlokowane są od południowej strony Mroźnych Gór. Jeśli będzie się iść przez długi czas na wschód, można natrafić na terytoria zamieszkiwane przez Dwunożnych.

Droga Grzmotu
Opis: Droga Grzmotu przecina tereny zajmowane przez Klany od wschodu. Można ją napotkać między zagajnikami na Dzikich Wyżynach. To właśnie po niej poruszają się wiecznie żądne krwi potwory, które trzymają w sobie dwunożnych. Należy na niej zawsze uważać, gdyż nieuważny ruch lub zbyt długie zwlekanie może być prostą drogą do Klanu Gwiazd.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz